carabaos ایران قطعات ماشین علیپور حمید کشاورز توچایی

carabaos: ایران قطعات ماشین علیپور حمید کشاورز توچایی محمد علیپور فطرتی سروناز علیپور فطرتی فرزانه علمیه

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری عکس + وقتی نوزاد 13 ماهه ناجی مادر می‌شود!

به گزارش گروه تحریریه سایت، برنامه ماه عسل شب گذشته روایتگر قصه روز مهم زندگی نوزاد 13 ماهه شد.

عکس + وقتی نوزاد 13 ماهه ناجی مادر می‌شود!

وقتی نوزاد 13 ماهه ناجی مادر می شود! +عکس

عبارات مهم : شیراز

برنامه ماه عسل شب گذشته روایتگر قصه روز مهم زندگی نوزاد 13 ماهه شد..

به گزارش گروه تحریریه سایت، برنامه ماه عسل شب گذشته روایتگر قصه روز مهم زندگی نوزاد 13 ماهه شد.

در ابتدا احسان علیخانی میزبان کاپیتان عشایری شد و اطراف زندگی روزانه او گفتگو کرد.

عکس + وقتی نوزاد 13 ماهه ناجی مادر می‌شود!

عشایری 65 ساله است و ماه های آخر فعالیت پرواز خود را سپری می کند و نسبت به این روزها نگرانی هایی دارد. امیدوار است که قانون 65 ساله پرواز عوض کردن کند و او وقت بیشتری پرواز کند.

کاپیتان عشایری در خصوص نظم و عاطفی بودن خود گفت: من خیلی نظم دارم. حتی در دوران سربازی همه از دست منظم بودن من کلافه بودند. البته در کنار نظم و مقررات، آدم عاطفی هستم. اکثرخلبانان برعکس نگاه مردم خیلی احساسی هستند.

به گزارش گروه تحریریه سایت، برنامه ماه عسل شب گذشته روایتگر قصه روز مهم زندگی نوزاد 13 ماهه شد.

در ادامه کاپیتان عشایری اتفاق مهم مهر ماه سال گذشته را این طور تعریف کرد: ما در هواپیما آماده پرواز بودیم که با ما ارتباط برقرار کردند. گفتند یک کودک 13 ماهه بر اثر سانحه تصادف دستش قطع شده است و باید با این پرواز به شیراز برود. من همان لحظه قبول کردم ولی هیچ مجوزی نداشتم. کودک و پدرش بدون بلیت و مجوز دکتر قرار بود سوار هواپیما شوند. این کودک فقط نیم لیتر خون در بدنش داشت. در ادامه به همه مسافران اطلاع دادم وآنها هم خیلی دلسوزی کردند.

وی ادامه داد: ما با دکتر لیاقت در شیراز تماس داشتیم. او به ما گفت قبل از اینکه شش ساعت از این اتفاق بگذرد، باید به بیمارستان انتقال یافته شود تا بتوانیم پیوند کنیم. ما هم به خاطر داشتن وقت کم به کار خودمان سرعت دادیم. در این مدت همه برج مراقبت، فرودگاه شیراز و … کمک کردند.

کاپیتان عنوان کرد: وقت پرواز به شیراز یک ساعت و ده دقیقه است ولی ما پنجاه دقیقه ای به فرودگاه شیراز رسیدیم. در طول پرواز فقط به این فکر می کردم؛ زمانی که فرزند بزرگ شود و بدون دست باشد. این تصویر مدام جلوی چشم من بود. هنگامی که به شیراز رسیدیم آمبولانس منتظر بود و کادر پزشکی هم در بیمارستان حضور داشتند.

عکس + وقتی نوزاد 13 ماهه ناجی مادر می‌شود!

عشایری افزود: ما به همراه کودک به بیمارستان رفتیم. بعد از هشت ساعت، دکتر گفت که باید 24 ساعت از عمل بگذرد؛ امیدوارم ناخن های کودک سیاه نشود. آن 24 ساعت جهت ما خیلی طولانی گذشت و خدا را شکر بعد از یک هفته شرایط خوب بود. در این مدت من تلفنی با خانواده کودک در ارتباط بودم ولی تصویری از ساجد ندیدم.

در ادامه گفتگو دکتر لیاقت دکتر جراح ساجد، در قاب ماه عسل حضور پیدا کرد.

به گزارش گروه تحریریه سایت، برنامه ماه عسل شب گذشته روایتگر قصه روز مهم زندگی نوزاد 13 ماهه شد.

دکتر لیاقت در خصوص این اتفاق گفت: بعد از تصادف خانواده ساجد از طریق آشنایی که داشتند، با من تماس گرفتند و من به آنها گفتم که فقط شش ساعت بعد از این اتفاق می توانم عمل کنم. زیاد از شش ساعت نمی شود.

وی ادامه داد: زمانی که فهمیدم کودک 13 ماهه هست، هیجان زده شدم. تا حالا فرزند 13 ماهه نداشتیم ولی به آینده او فکر کردم و به آنها پذیرش دادم و بعد از این تصمیم کاپیتان با من تماس گرفتند و هماهنگ شدیم. ما فقط یک ساعت ونیم وقت داشتیم.

عکس + وقتی نوزاد 13 ماهه ناجی مادر می‌شود!

در ادامه تصویر های ساجد در هواپیما و بیمارستان نشان داده شد. علیخانی عنوان کرد: خود من از دیدن بعضی از عکسها فشارم افتاد.

دکتر لیاقت عنوان کرد: ما همه فرم های پذیرش را با هماهنگی و تماس ها در طول پرواز پر کردیم و همه امکانات فراهم بود. در عمل پیوند ثانیه ها ارزشمند دارد و بعد از ورود ساجد به بیمارستان، مستقیما وارد اتاق عمل شدیم. من وقت عمل را مانند جنگ می دانم که لحظه به لحظه اهمیت دارد.

وی ادامه داد: این اتفاق نادر هست؛ یک هواپیما جهت یک پسربچه ایستاد و یک بیمارستان آماده بود که کودک جهت عمل به موقع برسد و حدود سی نفر از ما و سی نفر هم از گروه کاپیتان در این اتفاق شریک بودند.

کاپیتان عشایری ادامه داد: در طول عمل همه ما پیگیر و دلواپس بودیم.

در بخش نهایی برنامه ساجد و پدرش در استودیو حضور پیدا کردند. پدر ساجد از چگونگی تصادف صحبت کرد و اینکه این تصادف باعث می شود دست کودک قطع و به بیرون از ماشین پرتاب شود. پدر ساجد تاکید کرد اگر در لحظه تصادف دست ساجد به دور گردن مادرش حلقه نشده بود، احتمال اینکه در این اتفاق رگ گردن مادرش قطع بشود و او از دنیا برود، بسیار بود. در این اتفاق در واقع به خواست خدا این کودک 13 ماهه مادر را از خطر فوت نجات داد.

پدر ساجد از استرس بسیار زیاد خود پیش از عمل فرزندش سخن گفت و در نهایت به این عنوان اشاره کرد: این عمل یک عمل بسیار سخت بود که در دنیا سابقه نداشت. این جراحی روی افراد کم و سن و سال اجرا نشده بود ولی در کشور عزیزمان ایران این اتفاق افتاد و موفقیت آمیز بود.

پدر ساجد در آخر از کاپیتان عشایری و دکتر لیاقت تقدیر کرد و گفت: دین آنها به گردن من هست. هیچ وقت نمی توانم ادای دین کنم. آنها زندگی دوباره به من بخشیدند.

دکتر لیاقت گفت: حال ساجد الان خوب است ولی عمل های دیگری هم باید روی او انجام شود.

کاپیتان عشایری در بخش نهایی از دیدن ساجد خوشحال بود و گفت: از تصمیمی که گرفته ام، پشیمان نیستم. البته من هر لحظه فکر می کردم که همه آدم ها خوب نیستند و ممکن است در حق هم ظلم کنند ولی در این داستان همه خوب بودند و جهت جان یک انسان کمک کردند.

‏‎‏دکتر لیاقت عنوان کرد: خیلی خوبه آدم موثر باشد وبه علت پر بیننده بودن ماه عسل می خواهم بگویم که پزشکان از خود مردم هستند. دوست دارم رابطه پزشکان و بیماران بهتر شود و قدر یکدیگر را بدانند.

واژه های کلیدی: شیراز | پرواز | بیمارستان | بیمارستان | اخبار فرهنگی و هنری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار